Przeczytano 110 razy

Ustawianie scen w aplikacji wBox

Chcielibyśmy poruszyć temat ustawień "scen" w naszej aplikacji wBox i zadać pytanie, które nurtuje nas od jakiegoś czasu.

W naszej aplikacji udostępniamy funkcję ustawiania "scen", która pozwala użytkownikom na zdefiniowanie konkretnych ustawień dla swojego domu za pomocą jednego kliknięcia. Na przykład, po naciśnięciu jednego przycisku w aplikacji możesz opuścić rolety i włączyć światła na ogrodzie - wszystko jednocześnie.

Jednak naszym pytaniem do Was jest to, czy uważacie, że powinniście konfigurować sceny w domach Waszych klientów, czy też pozostawić to im do zrobienia samodzielnie?

 

Chcielibyśmy poznać Wasze doświadczenia i opinie na ten temat. Jakie jest Wasze podejście do ustawiania "scen" dla klientów? Czy preferujecie, aby klient samodzielnie definiował swoje sceny, czy też pomagacie im w tym procesie?

Odpowiedzi (8)


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 2 pytań
    • 67 odpowiedzi
    • 100% pozytywnych ocen od użytkowników

    Myślę że zostawienie tego dla klienta będzie bardziej odpowiednie. Klient może sam sobie wybrać to na co ma akurat ochotę bez narzucania z góry jak ma to wyglądać :)

    • BleBox Partner

      • Ostatnia wizyta:
      • W serwisie od:
      • 22 pytań
      • 79 odpowiedzi
      • 100% pozytywnych ocen od użytkowników

      @DawidZak: jak widać, większość instalatorów obiera taką taktykę. Też nam się wydaje, że jest najlepsza :)


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 5 pytań
    • 383 odpowiedzi
    • 95.7% pozytywnych ocen od użytkowników

    W tej kwestii uważam, że lepiej to zostawić klientowi. Choćby dlatego, że to klient sam najlepiej wie czego oczekuje, i jeśli się go odpowiednio nakieruje (lub też coś doradzi w kwestii zamierzonego efektu), to na pewno sam wszystko najlepiej ustawi wedle własnej inwencji. W razie co tak jak wspomniano wcześniej można problem skonsultować telefonicznie aby się dowiedzieć co należy "wyklikać" aby naprawić lub sprawić aby działało lepiej :)


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 4 pytań
    • 294 odpowiedzi
    • 100% pozytywnych ocen od użytkowników

    Myślę, że tę kwestię warto pozostawić klientom, w razie problemów być do ich dyspozycji.


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 43 pytań
    • 848 odpowiedzi
    • 99.8% pozytywnych ocen od użytkowników

    Zostawiam tę kwestię właścicielom po wcześniejszym wytłumaczeniu jak to ustawić i pokazaniu wszystkich funkcjonalności, zabawa zostaje po stronie użytkownika. Jednak w razie problemów z konfiguracją najczęściej wystarcza konsultacja telefoniczna.

Czytaj także:

blebox WBOX
Społeczność

blebox WBOX

Chciałbym uporządkować menu w aplikacji wbox. Podłączyłem switchlig

Więcej
Ustawienie temperatury w ogrzewaniu.
Społeczność

Ustawienie temperatury w ogrzewaniu.

Dzień dobry, ostatnio rodzice zadali mi pytanie ja u nich w mieszka

Więcej
Aplikacja kamera wifi
Społeczność

Aplikacja kamera wifi

Dzień dobry! Jaką aplikacje do kamery wifi polecacie?

Więcej
Jak działa termostat pokojowy i jakie rodzaje znajdziemy na rynku? - Poradnik PDF
Blog

Jak działa termostat pokojowy i jakie rodzaje znajdziemy

Termostat to urządzenie utrzymujące zadaną temperaturę poprzez okr

Więcej
Domowy system monitoringu krok po kroku
Blog

Domowy system monitoringu krok po kroku

Chcesz samodzielnie uruchomić system monitoringu wizyjnego do użytk

Więcej
Jak dobrze i niedrogo zmienić instalację elektryczną w system Inteligentnego Domu?
Blog

Jak dobrze i niedrogo zmienić instalację elektryczną w sy

Inteligentny dom kojarzy Ci się z dużymi wydatkami i inwazyjnym rem

Więcej